12 augustus 2019, Le Chateau des Marais Chambord

15 augustus 2019 - Muides-sur-Loire, Frankrijk

Vannacht heb ik op de plek van René gekregen. Dat resulteert in uitslapen tot 9:30 uur. Heerlijk!! Ik heb dan nog wel rugpijn, maar lang nog niet zoveel als de vorige nachten.

Na het ontbijt is Dillan bij de caravan gebleven en zijn wij naar LeClerc en Intersport geweest. Linsey en ik gaan paardrijden en daar hebben we lange broeken cq leggings voor nodig 😉.
Daar hebben we ook nog wat andere kleding voor Linsey gekocht. We moeten wel opschieten, want hier sluit de winkel nog om 12:30 uur en we worden verzocht de winkel te verlaten. Nog even snel passen en daarna langs de kassa naar buiten. Op naar LeClerc voor de dagelijkse boodschappen.

We zijn rond 14:00 uur thuis, een kwartier nadat Dillan mij in paniek belt dat er een grote wesp (waarschijnlijk hoornaar) bij Dillan in de caravan zit. Als we bij de caravan komen is de wesp gelukkig al weg en is Dillans paniek een klein beetje minder.

We badmintonnen nog wat, het gaat steeds beter met Linsey, en we spelen nog een spelletje patiencen.

Rond 17:30 uur komen Deborah, Bram en Noor weer thuis en Dillan wil meteen met Bram badmintonnen. Ze hebben de smaak te pakken. Onze overburen zijn vandaag naar Zooparc de Beauval geweest. Wij gaan morgen.

Na het eten, witlof, aardappelen en een stukje kipfilet, gaan Dillan en Bram weer naar het speelplein om te voetballen, later ook om te badmintonnen. Ze worden nog eens sportief!!

De avonden zijn en stuk koeler aan het worden en René en ik verhuizen als het donker wordt, naar binnen. De kids liggen net plat, dus we moeten erg stil zijn. Niet echt handig als je een spelletje wil spelen. Na een potje patiencen, ik heb geen idee meer wie er heeft gewonnen, gaan wij ook weer slapen. De kant van René beviel goed en morgen op tijd eruit, dus van uitslapen is morgen geen sprake, maar ik hoop wel dat ik weer wat beter slaap!

1. E. A. de Jong:
    15 augustus 2019
    Fijn dat jullie allemaal genieten 😘