14 augustus 2019, Le Chateau des Marais Chambord

15 augustus 2019 - Muides-sur-Loire, Frankrijk

Ik word om 9:35 uur wakker en ik ga samen met Dillan stokbrood halen rond 10:00 uur.

René, Linsey en ik gaan 's morgens boodschappen halen voor de bbq vanavond. Dillan gaat met Bram zwemmen. Zo warm is het volgens mij niet (rond de 17 graden 's morgens en rond de 21 graden 's middags), maar ze hebben plezier en dat is het belangrijkste.

Na de lunch gaan we het paardrijden en kayakken regelen. Linsey en ik gaan vrijdagochtend 9:30 uur paardrijden en René en Dillan gaan vrijdagochtend 11:00 uur kayakken. Zou precies moeten kunnen.

's Middags van Linsey en René nog even zwemmen. Dillan en ik blijven bij de caravan relaxen.

's Avonds komen Deborah en haar kids bbq'en. Zij hebben 's middags paard gereden en geven aan dat we het niet redden om na paardrijden vrijdagochtend kayakken 11:00 uur (ik moet René en Dillan wegbrengen), dus morgen deze tijd maar verschuiven. Het is een gezellige bbq, er wordt goed van alles gegeten. Deborah is een leuke vrouw, gek op scrappen en ze geeft mij nog een deel(tje) van haar meegenomen voorraad. Ze zegt dat ze thuis nog heel veel met heeft, dus ze kan wel wat missen😁 Hopelijk heb ik straks een creatieve hobby erbij, want wat zij maakt is wel erg leuk (junk journal).

Na de bbq van we kids met z'n vieren naar het speelplein, echter dat gaat mis. Linsey mist de aansluiting met Noor (schelen 3 jaar en Noor is al echt bezig met jongens, Linsey gelukkig nog niet 😉). Dan heeft ze ook nog de pech dat Dillan en Bram zo ongeveer hetzelfde zijn, dus ze komt naar huis, ietwat boos, we kennen haar langer dan vandaag. Dat is wel jammer, maar het is nu eenmaal niet anders.

Rond 22:30 uur is iedereen een beetje klaar. Deborah en Bram gaan naar hun tent, Noor is nog ergens op het speelplein en onze kids gaan ook plat. Wij spelen ons favoriete spelletje, René wint en dan is het tijd om te gaan slapen. Weltrusten.

1. E. A. de Jong:
    15 augustus 2019
    Dit keer echt omgekeerde wereld voor Linsey en Dillan wat vriendschap betreft. 😘