17 augustus 2019 Le Chateau des Marais Chambord

19 augustus 2019 - Muides-sur-Loire, Frankrijk

Gefeliciteerd Michel. Ja, hij is alweer 49 geworden 🥂🎁🎊

Het is nog net droog als ik wakker word rond 9:30 uur. De spierpijn is gelukkig nog niet zo erg een ik hoop dat dat ik zo blijft.

Het duurt niet lang, voordat het begint te regenen. En dat blijft zo de hele dag doorgaan.

Na het ontbijt doen we snel een boodschapje. Deze keer gaat Dillan mee ipv Linsey en zij blijft in de caravan lekker spelen met haar nieuwe playmobil. Dillan wil graag ook wat kopen van zijn eigen geld. Dat zit er helaas niet in. Hij kan niets vinden bij de LeClerc. Helaas ook niet bij de SuperU. Dus met (zijn) lege handen terug.

We zitten verder de hele dag in de caravan en we spelen een spelletje met de kids: Cluedo, een moordoplossend spel. Erg leuk en Dillan is er erg goed in 😉.

Verder lezen we, spelen de kids met de playmobil van Linsey en 's avonds eten we wortelen met een stukje kipfilet en aardappelen, lekker makkelijk.

Het bedje roept hard na een dagje niet veel doen. Echter, ik kan niet in slaap komen en als ik 01:18 uur op mijn horloge zie staan, leg ik toch maar mijn boek weg en sluit ik mijn ogen. Weltrusten!